Szakirodalmak

Magyar és külföldi szakirodalmak

Angle, C. (2013). Irobot hivatalos honlap. Forrás: irobot.com: https://www.irobotweb.com/-/media/Files/Support/Home/Roomba/800/iRobot-Roomba-800-Manual.pdf?la=hu-HU (Utolsó letöltés: 2022.03.18.)

Brick, T. B. (2020. február). The Brothers Brick. Forrás: The Brothers Brick hivatalos honlapja: https://www.brothers-brick.com/2020/01/14/a-history-of-lego-education-part-1-strong-foundations-feature/ (Utolsó letöltés: 2022.03.25.)

Csapó, G. (2014). Vizuális programozás oktatása középiskolákban. Forrás: elte.hu: https://people.inf.elte.hu/szlavi/InfoDidact14/Manuscripts/CsG.pdf (Utolsó letöltés: 2022.04.06.)

Csernai, Z. (2020. december). Egy robotprogramozás szakkör munkatervének bemutatása. Forrás: https://real.mtak.hu/: https://real.mtak.hu/121030/1/MI_2020_2_045_Csernai.pdf (Utolsó letöltés: 2022.04.06.)

Digitális Pedagógiai Módszertani Központ (2022) Problémamegoldás LEGO robottal Forrás:dpmk.hu https://dpmk.hu/2017/05/20/problemamegoldas-lego-robottal-3/ (Utolsó letöltés: 2022.03.06.)

Dr. Abonyi-Tóth, A. (2018. november). A micro:bitek felhasználási lehetőségei az oktatásban. Forrás: elte.hu: https://konferenciak.inf.elte.hu/infodidact/InfoDidact18/Manuscripts/ATA.pdf?fbclid=IwAR1AfToV3KIqz8NrQThaq_gXw2oiN-oFqsvRMxyYZjPmAkx-6Sbso_JhDT4 (Utolsó letöltés: 2022.03.24.)

Dynamics, B. (2022). bostondynamics.com. Forrás: bostondynamics.com: https://www.bostondynamics.com/atlas (Utolsó letöltés: 2022.03.17.)

Gaál, B. (2019). A robotika témakör integrálásának lehetőségei a természettudományos tantárgyak oktatásában. Forrás: elte.hu: https://people.inf.elte.hu/szlavi/InfoDidact19/Manuscripts/GB.pdf?fbclid=IwAR0EbVCYoZOo4WIxSzLUB_McrH_ADaIS2pyUVJS3SErDLiv-Ibzn1X6cy_I (Utolsó letöltés: 2022.03.28.)

Gourin, C. G. (2007). History of robotic surgery. Robotics in surgery: history, current and future applications. New York (NY): Nova Science Publishers, Inc.

H-Didakt, K. (2019). Magyar nyelvű tananyag a WeDo 2.0-hoz. Forrás: H-Didakt Kft. hivatalos honlapja: https://drive.google.com/file/d/1vQQnJ6biU2KaMC_ZfW05pf-nqeIypqra/view (Utolsó letöltés: 2022.03.27.)

Kende, G., & Seres, G. (2008). ROBOTIKA AZ OKTATÁSBAN. Forrás: drseres.com: https://drseres.com/publik/pdf/robot-2008.pdf (Utolsó letöltés: 2022.03.29.)

Mayer, A. (2018. december). A Likert-skála fogalma és 3 fajta módszer az elemzésére. Forrás: https://spssabc.hu/  https://spssabc.hu/kutatasmodszertan/likert-skala-fogalma-elemzese/ (Utolsó letöltés: 2022.04.08.)

Mészáros, R. (2020). Társadalomföldrajz a robotok világában= Human Geography in the World of Robots. Földrajzi Közlemények.

Mine Kafon, L. (2013). Minekrafon hivatalos honlap. Forrás: minekafon.org: https://minekafon.org/ (Utolsó letöltés: 2022.03.18.)

Pandey, A. K. (2018. Július). Pepper: The first machine of its kind. Forrás: researchgate.net: https://www.researchgate.net/profile/Amit-Kumar-Pandey-3/publication/326334563_A_Mass-Produced_Sociable_Humanoid_Robot_Pepper_The_First_Machine_of_Its_Kind/links/5c05082b4585153352a394b5/A-Mass-Produced-Sociable-Humanoid-Robot-Pepper-The-First-Machine-of- (Utolsó letöltés: 2022.03.19.)

Retto, J. (2017. november). researchgate. Forrás: researchgate.net: https://www.researchgate.net/profile/Jesus-Retto/publication/321319964_SOPHIA_FIRST_CITIZEN_ROBOT_OF_THE_WORLD/links/5a1c8aa2a6fdcc0af3265a44/SOPHIA-FIRST-CITIZEN-ROBOT-OF-THE-WORLD.pdf (Utolsó letöltés: 2022.03.17.)

Smit, J. K. (2016. Február). Policy Department A: Economic and Scientific Policy-Industry 4.0. Brüsszel, Belgium. Forrás: https://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/STUD/2016/570007/IPOL_STU(2016)570007_EN.pdf (Utolsó letöltés: 2022.03.22.)

Solymos, D. (2019. november). LEGO robotok felhasználási lehetőségei az oktatásban. Forrás: elte.hu: https://konferenciak.inf.elte.hu/infodidact/InfoDidact19/Manuscripts/SD.pdf?fbclid=IwAR1raxh0OVhKHQ7y5Tmi5YH4N9oMCg5D8Sta2nUM6JUgIVlJcwQzx7uBNSs (Utolsó letöltés: 2022.2022.04.01)

Stoffová , V., & Pribilová, K. (2018). A programozás tanítása az alapiskolában. Forrás: people.inf.elte.hu: https://people.inf.elte.hu/szlavi/InfoDidact18/Manuscripts/SVKP.pdf?fbclid=IwAR0fVOo407b7EeRrts-oFi5fGiWDDriLex31FOaMZ2zFhVtel255JyYzqoQ (Utolsó letöltés: 2022.04.04.)

Szij, C. (2019. november). PCWorld hivatalos honlap. Forrás: pcworld.hu: https://pcworld.hu/pcwlite/robin-magyar-takarito-robot-270686.html (Utolsó letöltés: 2022.03.20.)

Takács, V. (2009). Tananyagkészítés a Scratch programozási környezethez. Budapest, Pest, Magyarország. Forrás: Tananyagkészítés a Scratch programozási környezethez: https://grafit.netpositive.hu/download/scratch/szakdolgozat.pdf (Utolsó letöltés: 2022.04.01.)

Yates, D. R. (2011. júnis). urotoday.com. Forrás: urotoday.com: https://www.urotoday.com/images/stories/documents/bjui/dc9bbe761c0d960c76003ef3231b45d3.pdf?fbclid=IwAR2e-Qasbu3VsVKZO3CnRxCAziE2i2Yo9c1LeXdoyYyVhcb2dxPrvbdVmxI (Utolsó letöltés: 2022.03.16.)


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el
Sütiket használunk, hogy biztosítsuk a weboldal megfelelő működését és biztonságát, valamint hogy a lehető legjobb felhasználói élményt kínáljuk Neked.

Haladó beállítások

Itt testreszabhatod a süti beállításokat. Engedélyezd vagy tiltsd le a következő kategóriákat, és mentsd el a módosításokat.

Az alapvető sütik elengedhetetlenek weboldal biztonságos és helyes működéséhez, valamint a regisztrációs folyamathoz.
A funkcionális sütik megjegyzik a weboldallal kapcsolatos preferenciákat és lehetővé teszik annak testreszabását.
A teljesítmény sütik figyelik a weboldal teljesítményét.
A marketing sütik lehetővé teszik, hogy mérjük és elemezzük weboldalunk teljesítményét.